سوالات متداول

  • نحوه ثبت سفارش در عطرآرا چگونه است؟

    در عطرآرا می توانید هم در سایت ثبت نام کنید و هم از طریق تلگرام و تماس تلفنی خرید خود را انجام دهید.

  • نحوه ثبت سفارش در عطرآرا از طریق سایت چگونه است؟

    شما می توانید هم در سایت ثبت نام کنید و هم به صورت مهمان سفارش خود را ثبت کنید (مرحله به مرحله ،مشخصات و اطلاعات خود را وارد نمایید و سفارش را ثبت کنید)

  • نحوه ثبت سفارش در عطرآرا بصورت تلفنی چگونه است؟

    در صورتی که به هر دلیلی قادر به ثبت سفارش از طریق سایت نمی باشید، می توانید با عطرآرا تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید (88761867-021 - 09121317176 - 09023316605 - 33331144-023 )

  • نحوه ثبت سفارش در عطرآرا از طریق تلگرام چگونه است؟

    در صورتی که به هر دلیلی قادر به ثبت سفارش از طریق سایت نمی باشید، می توانید در ساعات غیر اداری نیز با ادمین تلگرام و واتس آپ و اينستاگرام ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید. (آیدی تلگرام ادمین AlabamaAdmin@ و یا شماره تلگرام 09121317176 و شماره واتس آپ 09121317176 و اينستگرام: _alabama.beauty@ یا _pardis_cosmetic@ )

  • شرایط و ضوابط در عطرآرا چگونه است؟

    در عطرآرا می توانید نظرات خود و همچنین اطلاعات پروفایل را با شرایط و ضوابط خاصی پر کنید.

  • روشهای ارسال در عطرآرا چگونه است؟

    ما در عطرآرا ، عطر و ادکلن های خریداری شده توسط مشتریان را بطور متفاتی ارسال می کنیم.

  • مراحل برگشت یا تعویض کالا چگونه می باشد؟

    1– تعویض کالای خریداری شده تا 7 روز پس از خرید، در صورتی امکان پذیر است که اشکال یا ایرادی در کالا وجود داشته باشد، یا کالا با اطلاعات مندرج در وبسایت مطابقت نداشته باشد؛ علاوه بر این لازم است کالا از حالت پلمپ خارج نشده، تست و یا استفاده نشده باشد. 2– برای اطلاع از نحوه تعویض کالا می توانید در ساعات کاری با امور مشتریان به شماره تماس 33331144-023 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم تماس با ما و انتخاب سفارشات در بخش مربوطه مورد را از واحد سفارشات وب سایت پیگیری نمایید. 3– بازپس گیری کالا در شهر تهران و سمنان ، از طریق سرویس حمل سفارش ها و در شهرستان ها از طریق پست و توسط مشتری انجام می پذیرد. 4– برگشت وجه پرداختی تا 2 روز کاری پس از تعویض کالا توسط فروشگاه اینترنتی عطرآرا و به صورت کارت به کارت انجام خواهد پذیرفت.

  • سیاست حفظ حریم خصوصی افراد در عطرآرا چگونه است؟

    فروشگاه اینترنتی عطرآرا متعهد به نگهداری اطلاعات شخصی مشتریان، شامل نام، نام خانوادگی، نشانی، تلفن های تماس و حساب آن ها است. تمام این اطلاعات به منظور ارسال سفارش و اطلاع رسانی به مشتریان دریافت و نگهداری شده و در اختیار شخص سومی قرار نخواهد گرفت. از ایمیل مشتریان به منظور ارسال خبرنامه استفاده خواهد شد و مشتریان می توانند در صورت عدم تمایل به دریافت ایمیل از سایت درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما به پشتیبانی سایت اطلاع دهند.

  • در مورد تضمین اصالت عطرآرا چه می دانید؟

    1- عطرآرا اصل بودن تمامی محصولات خود را تضمین می‌نماید. 2- اعتبار و سابقه طولانی مدت عطرآرا در بالاترین سطح فروش اینترنتی ادکلن در کشور، بزرگترین نقطه قابل اتکا در اعتماد شما به اصالت محصولات این فروشگاه می‌باشد. 3- در صورت وجود هر گونه اعتراض یا ابهام نسبت به محصول خریداری شده با عطرآرا تماس بگیرید تا مشکل شما توسط بخش پشتیبانی فروشگاه پیگیری شود.