از کجا بفهمیم عطر زنانه است یا مردانه؟

چاپ صفحه

دسته بندی:

دانستنی های عمومی

تاریخ:

1400/12/08

(0)
(1134)

خرید عطر یکی از عادت های افراد خوش پوش است. بوی خوش علاوه بر بالا بردن جایگاه اجتماعی بر اعتماد به نفس افراد تاثیر فراوان می گذارد. یکی از راه های مهم انتخاب خرید عطر تشخصی مردانه و یا زنانه بودن ان است. بسیاری از افراد نمی توانند عطر نمی توانند عطر مورد نظر خود را تشخیص بدهند که این عطر مردانه است یا زنانه. فروشگاه اینترنتی عطرآرا با سال ها تجربه در فروش عطر زنانه مردانه شما را در خرید و نحوه تشخیص این نوع عطر کمک می کند.

 تفاوت عطر زنانه و مردانه

عطرهای مردانه و زنانه از برخی از جنبه ها با هم متفاوت هستند این قفاوت های ممکن است از نظر ظاهر شیشه عطر، رایحه عطر و طیع عطر باهم متفاون باشند که با هم به برسی آن ها می پردازیم.

تفاوت عطر زنانه و مردانه برحسب ظاهر:

طراحی و ظاهر عطر و ادکلن زنانه فانتزی و زیبا است و از رنگ های قرمز و صورتی و ... تشکیل شده است. شرکت های عطر و ادکلن سازی در طراحی بطری های عطر زنانه بسیار وسواس دارند و از طر های مختلفی برای خذب مشتری استفاده می کنند طرح هایی همچون لبخند و کفش زنانه و .... و لی در ساخت شیشه عطر مردانه بیشتر از عناصر مثل فلزات، چرم و چوب استفاده می شود و طرح هایی مورد پسند آقایان دارند و از نگ های تیره و آبی استفاده می شود.

تفاوت عطر زنانه و مردانه برحسب نت ها:

نت و رایحه های  عطر یکی اصلی ترین عوامل در تشخیص جنسیت عطر می باشد عطر آقایان حاوی نت های ادویه، چرم و چوب می باشد در صورتی که رایحه گل و میوه ها در ساخت عطر زنانه به کار گرفته می شود.

 

تفاوت عطر زنانه و مردانه برحسب نام و برچسب عطر:

در بعضی از محصولات بر اساس نام های شان می توان جنصیت عطر را تشخیص داد به طور مثال بولگاری من یا لیدی میلیون ولی بعضی از محصولات هستند که با نام هم نمی توان مردانه و زنانه بودنشان را تشخیص داد که می توان از چسبی که در تمامی عطر های اصل وجود دارد استفاده کرد که جنصیت محصول رل مشخص می کند مثل Pour Homme و For him برای آقایان است و Pour Femme و For her برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت عطر زنانه و مردانه بر میزان غلظت:

منظور از غلظت یعنی میزان اسانس و روغن مورد استفاده در عطر می باشد که هرچه این میزان بیشتر باشد عطر گران تر می باشد. عطر مردانه با عطر های زنانه از نظر غلظت باهم تفاوت داردن بشترین میزان غلظت در عطر زنانه بیشتر است که در اصطلاح به آن ادوپرفیوم می گوین که این میزان در عط مردانه کمتر است که در اصطلاح به آن ادوتوالت می گویند.

نظرات

تعداد نظرات ثبت شده:

0 نظر